poniedziałek, 29 października 2018

VIII Kongres Psychologii Sportu – relacja

fot. Kongres Psychologii Sportu
Po raz ósmy odbył się Kongres Psychologii Sportu, ja miałem przyjemność brać w nim udział po raz drugi. I po raz kolejny człowiek wyszedł pełny pozytywnej energii, poznania inspirujących osób i potężnej dawki wiedzy z zakresu Psychologi Sportu.

sobota, 20 października 2018

Na Śląsku po górkach

Decyzje o starcie na Silesia Maraton podjąłem niemalże od razu gdy w Październiku 2017 pobiegłem ostatni bieg do Korony Maratonów. Wtedy postanowiłem pobiegać gdzie mnie jeszcze nie było, gdzie nie muszę zaliczać obowiązkowych do wszelkich koron biegów. Była Łódź, tym razem czas na Katowice, Silesia z metą na Stadionie Śląskim.

wtorek, 11 września 2018

Jubileuszowy 4F Praski Półmaraton

Półmaraton na warszawskiej Pradze był moim jubileuszowym 20stym półmaratonem. Tym razem już nie z BMW a 4F jako głównym sponsorem. Całość jednak nie zmieniła się czyli wciąż organizacja tego biegu pozostała na najwyższym poziomie. Po raz czwarty biegłem w tym biegu i ambicje miałem coś fajnego nabiegać, ale życie zweryfikowało wszystko na 7-8km a jak było sami poczytajcie.

środa, 11 lipca 2018

Weekend z życiówką i podium

Weekend zaplanowany był na start w biegu na 5km w Mostach i nic nie zapowiadało, że cały weekend biegowy będzie tak udany. Niedzielny bieg w Pidżama Run Decathlon poniekąd spontaniczny bo dzięki uprzejmości Elci dostałem pakiet na którym do końca nie wiedziałęm czy pobiegnę z uwagi na zmęczenie.

poniedziałek, 25 czerwca 2018

Po Orłowskiej plaży

Już kiedyś tu biegłem, 5km naprawde mocnego biegu trail po lesie i odcinek po plaży, wiedziałem że będzie ciężko ale o to chodzi by nie było lekko. Organizacja biegu zawsze była fajna więc postanowiłem poszurać w nim. Dodatkowo córka chciała poszurać i zadowolona fajnie pośmigała po plaży w koszulce klubowej Bojano Biega.

środa, 20 czerwca 2018

Terenowe Dwie Wieże pod Łebą

Bieg zaplanowany wcześniej dzięki naszej niezawodnej Elci, choć do samego niemalże startu myślałem, że biegnę dystans 10km a okazało się, że 15km :) dobra jakoś day radę. Wyjazd po g.8 już robiło się ciepło. Postanowiłem jednak reprezentować nasze barwy Bojano Biega choć delikatnie mówiąc, koszulka jest z materiału który nie pomaga zbytnio w takie upały. Okazało się, że koszulki nie biegają i można w niej coś fajnego nabiegać.

poniedziałek, 11 czerwca 2018

Wejherowski Superbohaterów

W Wejherowskie  po raz trzeci odbył się Bieg Superbohaterów. Na linii startu stawiło się wiele postaci z baśni, bajek, komiksów i filmów. Charytatywny Bieg Superbohaterów postanowiłem tym razem pobiec, może nie w jakimś stroju superbohatera bo nie miałem głowy do przebierania się .

czwartek, 31 maja 2018

W Łodzi po Piotrkowskiej



Niespełna miesiąc po maratonie w Łodzi na tyle spodobało mi się bieganie w tym mieście, że zupełnie przypadkowo natrafiłem na kolejny bieg tym razem ulicą Piotrkowską na dystansie 10km. Więc postanowiłem po raz drugi zawitać do tego miasta. Tym razem mimo zapowiadanej pogody co też miało miejsce chciałem sobie troszkę mocniej pobiegać.

VIII Kongres Psychologii Sportu – relacja

fot. Kongres Psychologii Sportu Po raz ósmy odbył się Kongres Psychologii Sportu, ja miałem przyjemność brać w nim udział po raz drugi. ...