poniedziałek, 29 października 2018

VIII Kongres Psychologii Sportu – relacja

fot. Kongres Psychologii Sportu
Po raz ósmy odbył się Kongres Psychologii Sportu, ja miałem przyjemność brać w nim udział po raz drugi. I po raz kolejny człowiek wyszedł pełny pozytywnej energii, poznania inspirujących osób i potężnej dawki wiedzy z zakresu Psychologi Sportu.

fot. Kongres Psychologii Sportu
Pierwszy dzień to dawka wiedzy anglojęzycznej którą przekazał nam Alexander T. Latajnik w temacie "Umiejętność samoregulacji u sportowców" gdzie mogliśmy poznać sposoby samoregulacji jak i wyciszenia emocji i kontroli nad nimi, drugi wykład zaprezentował nam Alan Ringland tłumacząc nam inną stronę psychologi sportu , te od całego środowiska sportowego i ich wpływu na zawodników często negatywnych, ogólnie o presji związków na samych zawodników. W temacie "W jaki sposób psychologia wpływa na środowisko sportowe.




 
fot. Kongres Psychologii Sportu


 Trzecim wykładem na który się wybrałem był jeden z najciekawszych i świetnie prowadzony "Myślisz - Mówisz - Masz, czyli najważniejsza jest głowa" prowadzony przez profesjonalistkę w tematach Psychologi Sportu p.Ewe Stelmach. Wykład prowadzony przez panią Ewe to mistrzostwo i klasa sama w sobie. 

fot. Kongres Psychologii Sportu






Drugi dzień to już wykłady podzielone na poszczególne sale, każdy zainteresowany odpowiednią dziedziną, tematem mógł wybrać salkę z wykładami pod tym kątem. I tak ja udałem się do sali MANAGER gdzie Wojciech Herra w sposób profesjonalny przekazał wiedzę na temat sponsoringu u amatorów i nie tylko, wiedzę bez której robilimyśmy dalej malutkie ale jakże potężne w środowisku błędy. Jako drugie zajęcia wybrałem pokój BLACKROLL gdzie Michał Dachowski z fizjo4life na ile nam starczyło czasu wytłumaczył działanie rollera na powięź ... nazywaną mięśniami, jak się rollować, ile i dlaczego. Ciekawy wykład na tyle, że cały nie przesiedzieliśmy na krzesłach a na dywanie każdy pod okiem trenera rollował się rollerem i piłkami  od stóp po szyję, czyli na własnej skórze. Kongres to wiedza której nie znajdziecie w internecie,  wiedza która procentuje na was samych, wiedza z której zaczniecie korzystać, bo wszyscy wiemy że GŁOWA RZĄDZI. W czasie swojej wizyty nie omieszkałem i pobiegałem po rejonach zobaczyć to i owo. Już teraz zapraszam wszystkich na kolejny kongres który odbędzie się w dniach 23-24.03.2019r. w Warszawie.

fot. Kongres Psychologii Sportu



 

Więcej przeczytacie na kongrespsychologiisportu.pl

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Debiut w Ultra

Od 7 lat biegam i nie pamiętam momentu by naszła mnie chęć spróbowania sił w Ultramaratonie. Do momentu gdy w październiku br zupełnie prz...