poniedziałek, 11 czerwca 2018

Wejherowski Superbohaterów

W Wejherowskie  po raz trzeci odbył się Bieg Superbohaterów. Na linii startu stawiło się wiele postaci z baśni, bajek, komiksów i filmów. Charytatywny Bieg Superbohaterów postanowiłem tym razem pobiec, może nie w jakimś stroju superbohatera bo nie miałem głowy do przebierania się .


Charytatywny Bieg Superbohaterów zorganizowało stowarzyszenie Małe Trójmiasto Biega
W tym roku celem uczestników III edycji Biegu Superbohaterów było wsparcie dziewięcioletniej Patrycji Bieszke. Dziewczynka potrzebuje specjalistycznego sprzętu wspomagającego chodzenie. Koszt takiego zakupu to aż 29 tys. zł.




Trasę biegu wyznaczono przez tereny Parku Miejskiego w Wejherowie. Jedno pełne okrążenie miało dystans około1,6 kilometra. Każdy z Superbohaterów sam decydował, ile okrążeń chce przebiec, przy czym maksymalna liczba wynosiła pięć pętli. Ja w stroju galowym postanowiłem pobiec dwa okrążenia ale po drugim jakoś tak się świetnie biegło żę pobiegłem trzecie mimo, że w butach garniturowych postanowiłem szybciej sobie pobiegać i wyszło tempo o 4:16 tak dla frajdy. Po biegu otrzymałem wspaniały medal, były napoje, owoce i mnóstwo nagród w dodatkowym losowaniu. 



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Debiut w Ultra

Od 7 lat biegam i nie pamiętam momentu by naszła mnie chęć spróbowania sił w Ultramaratonie. Do momentu gdy w październiku br zupełnie prz...