sobota, 17 czerwca 2017

Trener biegowy ? ale po co

[caption id="attachment_1809" align="alignleft" width="238"]fot.active.com fot.active.com[/caption]

Wielu zadaje sobie to pytanie na co mi trener, przecież na podium już nie stanę biegam dla fanu, dla zdrowia ... czasem jednak brakuje nam bodźca, kopniaka, motywacji by wyjść na trening, czasem chcemy poprawić dla samego siebie czas, wynik a jakby czujemy, że stoimy w miejscu ...

Czy trener musi koniecznie mieć super wyniki by mnie trenować?  Niekoniecznie, przecież on mógł mieć zupełnie inne cele a lata doświadczenia i biegania nauczyło go nie jednego więc i my skorzystamy z jego doświadczenia. Wielu uczniów ma lepsze wyniki niż ich trener.

Po pierwsze mając trenera biegowego unikniesz ryzykownych eksperymentów, on doskonale wie jaki kilometraż tobie jest potrzebny, jaki rodzaj treningu, pod co się przygotowujesz.

Dwa - motywacja. A to lekko wieje, a to coś tam deszcz kropi ... ile razy przekładaliście treningi, odpuszczaliście? a to nie mam ochoty? Jest plan od trenera i uwierzcie mi ... zawsze wyjdziecie na trening, bo mam plan i muszę się go trzymać!

Trzy - on zna twoje wyniki twoje możliwości więc ustali indywidualnie go pod Ciebie ! Ledwo biegasz 10km więc tak sprecyzuje plan byś powoli powoli budowała siłę biegową by biec szybciej i dalej ale ... powoli. On pilnuje twoich treningów, dopytuje jak samopoczucie, zdrowie ...

Cztery - u mnie masz cały plan treningowy dostępny on line, o każdej porze dnia i nocy, w planie dodatkowo zamieszczam filmiki by wiedzieć jak poprawnie wykonywać dane ćwiczenia, gdy planujesz start w biegu ulicznym zmieniamy cały tydzień, dodatkowo otrzymujesz spersonalizwowany adres pod którym masz swój plan treningowy dostępny 24h  poszurany.com.pl/twoja nazwa chroniony hasłem


Zainteresowanych zapraszam do współpracy i kontaktu - razem dotrzemy to twojego celu !

poszurany@my.com

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Debiut w Ultra

Od 7 lat biegam i nie pamiętam momentu by naszła mnie chęć spróbowania sił w Ultramaratonie. Do momentu gdy w październiku br zupełnie prz...