środa, 23 marca 2016

Zakończenie sezonu City Trail

DSC_0678W dniu wczorajszym  odbyła się ceremonia zakończenia cyklu City Trail 2015/16. W wypełnionej sali Pomorskiego Parku Naukowo-Technologicznego  zebrało się blisko 300 osób. Organizatorzy jak w latach poprzednich raczyli nas fajnie zmontowanym filmikiem, ceremonią wręczenia medali, nagród dla wszystkich kategorii wiekowych jak i dziecięcych.



Cykl w Gdyni rozpoczął się pierwszym biegiem w Gdańsku. Tym razem w całym cyklu jak w latach poprzednich brałem udział w 4 biegach, jednak wyjątkowo 2x Gdańsk i 2x Gdynia, a nie jak poprzednio 1 do 3 dla Gdyni. Mój pierwszy bieg poleciałem w Gdańsku na tydzień przed debiutem w maratonie Poznańskim. Ustanowiłem na gdańskiej trasie swoją życiówkę zarówno Citytrailową jak i trasy gdańskiej 23:34

Mój drugi bieg to także Gdańsk 6 grudnia , tym razem jubileuszowy 10 zaliczając cykl z biegiem natury. Czas już 30sek gorszy ale byłem dzień po bardzo szybim i trudnym biegu Akademii Morskiej także trailowym.

Trzeci bieg to inauguracja roku tym razem bardzo późno bo dopiero 17 stycznia ale za to w Gdyni i w zimowej scenerii.

Czwarty bieg to także gdyńska trasa tym razem wiosennie niemalże, i życiówka bardzo trudnej trasy gdyńskiej 23:45 bardzo cieszy.



Podsumowując OPEN zająłem 99 miesce na 185 zawodników którzy łącznie ukończyli min.4 biegi na 6 możliwych.  W klasyfikacji M30  47 miesce na 83 sklasyfikowanych.

Moje czasy :

2015.10.04 Gdańsk 00:23:34 - życiówka całego City Trail

2015.12.06 Gdańsk 00:24:14

2016.01.17 Gdynia 00:25:15

2016.03.13 Gdynia 00:23:45 - życiówka trasy gdyńskiej

Do zobaczenia w następnym sezonie zimowym.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Debiut w Ultra

Od 7 lat biegam i nie pamiętam momentu by naszła mnie chęć spróbowania sił w Ultramaratonie. Do momentu gdy w październiku br zupełnie prz...