piątek, 14 sierpnia 2015

Zakupowy szał i bieżnia z sauną

2015-08-14 21.05.36I ja postanowiłem skorzystać z promocji, wszędzie te plakaty SALE, SALE ale jakby nic dla mnie. Ostatnio bardziej podchodzi mi odzież 4f która jakościowo naprawdę nie odbiega od mega drogiej Nike. Wybrałem się do Gdańska na łupy. Tam udało się wyhaczyć świetne buciki które może nie w teren ale na bieżnię jak ulał.

 


2015-08-14 21.09.28Wykonane z przewiewnej siateczki mesh Air Flow, która wentyluje całą stopę, ograniczając powstawanie nieprzyjemnych zapachów podczas treningu nawet w trakcie naprawdę gorących dni.

Miękka podeszwa została wykonana z pianki EVA oraz termoplastycznej gumy Super Flex SF5000. Dzięki nim podeszwa wygina się w taki sposób, aby jak najlepiej dopasować się do naturalnych ruchów stopy.

Celem było kupno spodenek ale wiadomo, że wyjdziesz z czymś innym dodatkowo. 2015-08-14 21.06.39Kupiłem skarpetki biegowe i spodenki także znalazłem. Oferta sieci 4f jest bardzo duża, w Gdańsku większy wybór niż w rodzinnej Gdyni.

2015-08-015Po tym wszystkim przyszedł czas na trening na siłowni tym razem, wybieram siłownię i bieżnię bo i tam mam dostęp do sauny. Tym razem trening nóg co2015-08-14 17.12.04 bardzo lubię: prostowanie nóg na maszynie, wypychanie nóg na suwnicy i przysiady ze sztangą na karku. Na koniec marsz w tempie 7.0 o wysokim pochyleniu prawie 8,5 w czasie 10min dało ostro po nogach. Więc przyszedł czas na relaks 12 minutowa sauna i zimny prysznic. Taaak ulga rewelacja.
Po co w ogóle korzystać z sauny?
Sauna działa korzystnie na układ krwionośny i reguluje jego pracę. Działa na mięsień sercowy i zdolność wysiłkową, jak systematyczny lekki trening fizyczny. Usprawnia proces termoregulacji, usuwanie odpadowych produktów przemiany materii i przyspiesza przemianę materii. Zmniejsza napięcie mięśniowe oraz działa rozluźniająco.

9 dni do :


 

Pochwalę się i zakupem nowego sprzętu, wiem kobiety w kuchni górą, ale ten blender jest mega, ma to w sobie, że po zblendowaniu można zakrecić i wstawić do lodówki lub zabrać ze sobą na trening. Najnowszy zakup to Blender RUSSELL HOBBS Mix & Go Kitchen. Od tej pory moja dieta jest wzbogacona o mega koktajle czy smoothie owocowe z dodatkami lnu, miodu, masła orzechowego i owoców w każdym kolorze zrobione w 2 minuty.

2015-08-09 12.39.03 2015-08-12 19.18.19 2015-08-12 19.23.57

Przy okazji bardzo was proszę o oddawanie na mnie głosów w konkursie w którym biorę udział. Wystarczy kliknąć głosuj i zezwolić aplikacji na dostęp do facebooka ( krzywdy ona wam nie zrobi ) daję słowo. A obiecuję fajny konkurs z super nagrodą.

Link tutaj http://www.kochampodrozowac.pl/show/fc2a2e76b4ff0345bb9c8593049c4347

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Debiut w Ultra

Od 7 lat biegam i nie pamiętam momentu by naszła mnie chęć spróbowania sił w Ultramaratonie. Do momentu gdy w październiku br zupełnie prz...