środa, 5 sierpnia 2015

Letnie City Trail

BDGIbyY4vgTym razem organizatorzy jesienno - zimowych edycji City Trail postanowili nas uraczyć jednym letnim biegiem leśnej piątki. Znając dobrą organizację tych szybkich biegów postanowiłem w ostatniej chwili zapisać się. W ostatniej chwili, czyli 30minut przed biegiem.  Trasa biegu bardzo fajna, szybka i niezbyt trudna i wymagająca, niestety miejsce startu dość niewygodne dla zmotoryzowanych, bo trzeba naprawdę trochę pojeździć autem by znaleźć choć kawałek na zaparkowanie w rejonach.



2015-08-04 18.39.08Przed samym biegiem jeden z uczestników zaręczył się,DSC_0360 za co dostał duże brawa od blisko 200 uczestników.  Trasa bardzo fajna, na samym początku tylko duży podbieg a potem już płasko z małymi górkami na 3 km szybki odcinek który można biec bardzo szybko,  pokonałem go w tempie  4:22. Na 4 km troszkę wolniej by na 5 km pobiec na maksa 4:14 co nawet żadko się zdaża w biegach ulicznych, ale możnabyło sobie11800171_855371237873569_4694931095598368999_n pozwolić z racji, że City Trail z reguły biegaliśmy po lesie pokrytym liścmi lub śniegiem i nie wiadomo było gdzie może być dołek i zkręcenie nogi było ryzykowne, tutaj las czysty, wszystko widać więc i czasy lepsze. Temperatura tego dnia około 28 stopni mimo, że bieg rozpoczął się o g.19

DSC_0369-001Na mecie melduję się z czasem 0:24:26 co pozwoliło mi pobić mój dotychczasowy leśny czas na 5km o ponad 30 sekund. Organizatorzy nie szczędzili DSC_0354wody, były izotoniki ale najlepszym pomysłem były kawałki arbuza one najlepiej orzeźwiają. Do tego banany, ciastka, ciasteczka ...  Wszystko bardzo fajnie zorganizowane ale już trzeba rezerwować terminy na zimową edycję City Trail.

 

ps9r19fZE1

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Debiut w Ultra

Od 7 lat biegam i nie pamiętam momentu by naszła mnie chęć spróbowania sił w Ultramaratonie. Do momentu gdy w październiku br zupełnie prz...