czwartek, 25 sierpnia 2016

Charytatywnie dla Kuby w Bojanie

13886247_1561681067471680_3385168502994663536_nKolejny bieg organizowany przez wspaniałą grupę dobrych ludzi Bojano Biega, ponownie charytatywny. Tym razem zbierane były pieniążki dla Kuby strażaka który uległ poważnemu wypadkowi podczas ostatniej imprezy charytatywnej organizowanej w Bojanie.



Na starcie biegu stanęło ok 300 biegaczy z niemal wszystkich grup biegowych Trójmiasta i okolic. Mimo pogody która troszkę popsuła się tuż przed startem  wszyscy bieg ukończyli a tuż po nich na trasę ruszyli Nordic Walking. Podczas festynu odbyły się liczne licytacje przeróżnych przedmiotów i gadżetów które grupa otrzymała od przyjaciół i sponsorów.  Podczas festynu zebrano łącznie ok 21,000zł co napawa optymizmem przed kolejnymi akcjami, że na biegaczy można liczyć.  To tak w skrócie z dziennikarskiego obowiązku. Ja tym razem nie biegłem i robiłem jako fotograf, mimo deszczu wytrwałem do końca czego efekt możecie obejrzeć poniżej w galerii (lub LINK). Pobiegła za to moja żona Kasia z której jestem mega dumny. Pierwszy medal, pierwsze zawody do tego w tak wspaniałej akcji charytatywnej wśród tak wspaniałych ludzi z Bojana i okolic. Brak jakichkolwiek słów na to by wyrazić jak WIELCY ludzie działają przy grupie Bojano Biega. Kolor koszulek biegowych grupy Bojano Biega pomarańcz wywodzi się od owoca pomarańczka. Z zewnątrz twarda skórka jak Oni - zawsze twardzi i gotowi do biegania i działania. W środku owoca miękki soczysty słodki miąższ, tak jak ich serca miękkie i dobre. Za to was uwielbiam ! ❤

✎ ... Robson

 

Bieg dla Kuby Bojano 2016

Fotorelacja z Biegu dla Kuby oczami Jego kochanego Taty



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Debiut w Ultra

Od 7 lat biegam i nie pamiętam momentu by naszła mnie chęć spróbowania sił w Ultramaratonie. Do momentu gdy w październiku br zupełnie prz...