piątek, 14 kwietnia 2017

Czwarty rok trailowo w Grand Prix

Za mną czwarty rok udziału w grand prix City Trail. Mój debiut to rok 2013 jeszcze pod nazwą Z Biegiem Natury i od tamtej pory na stałe wpisany w mój kalendarz biegowy. Cykl biegów obecnie pod nazwą City Trail, to świetna zabawa okazja sprawdzić się w pięknych ścieżkach Trójmiejskich Parków Krajobrazowych zarówno wczesną wiosną jak i zimą z białej scenerii.





 

I tym razem postanowiłem rozpocząć okres zima-wiosna tym cyklem. Tradycyjnie z 6 biegów wybrałem cztery, jeden w  Gdańsku i trzy w Gdyni.  Trasy świetne w leśnych sceneriach ale i zimowo bywało bardzo ślisko i tu z pomocą przyszły choćby kolce. Czasy poprawiłem, forma była choć trail to zupełnie inna bajka niż bieganie uliczne.  Uzyskałem zadowalające mnie czasy (do czasów przypisałem linki relacji z każdego  biegu). Gorąca zachęcam do udziału w tym cyklu każdego. Kolejny już na przełomie Października.

 

 

5km

1 bieg Gdynia 0:22:37

2 bieg Gdynia 0:23:25

3 bieg Gdańsk 0:24:29

4 bieg Gdynia 0:21:39





[caption id="" align="aligncenter" width="800"] fot.bieganienapomorzu.pl[/caption]



Przy okazji chciałbym wszystkich zaprosić na bieg 10km Run Toruń już 30 kwietnia w którym zadebiutuję w roli pacemakera.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Debiut w Ultra

Od 7 lat biegam i nie pamiętam momentu by naszła mnie chęć spróbowania sił w Ultramaratonie. Do momentu gdy w październiku br zupełnie prz...