piątek, 13 stycznia 2017

Rok 2016 podsumowanie



Rok 2016 okazał się rekordowy pod względem ilości zawodów , jak i  kilometrów. Był bardzo ciekawy bo zawody były wyjątkowe niekoniecznie brane na ilość ale raczej na jakość.





W 2016 roku przebiegłem 348km na co złożyło się 32 biegi.  2 Maratony (Kraków i Wrocław, 3 Półmaratony (BMW Warszawa, Gdynia oraz Trail Łeba) + Wings for life world run 20km i pozostałe to 10km i 5km w tym np. Piła ćwierćmaraton muzyczny, ćwierćmaraton Przodkowo ...

 



 

Z największych dla mnie życiówek to 1:40 w Półmaratonie Gdynia oraz 42min na 10km podczas Biegu Niepodległości Poznań.  Rok zacząłem tradycyjnie zakończeniem cyklu City Trail, następnie zadebiutowałem w Trailowym półmaratonie w Łebie. Dalej kilka małych imprez w tym świetna impreza bieg połączony z morsowaniem w Garczynie. Marzec to debiut Gdyni w półmaratonie i świetna życiówka.  Kwiecień skromny i bieg leśny w Gdyni czy Żukowski przełaj fajny choć bez sensu chyba 6 okrążeń.  Maj okazał się wyjątkowy i bardzo trudny. Początek to wyjazd na spontanie na bieg do Piły, rano wyjazd wieczorem po biegu powrót, by tydzień później pobiec w prestiżowym Wings fot life World Run 20km co jednak miało wpływ na to, że tydzień później biegłem w Krakowie maraton i dopadł mnie kryzys, biegło mi się bardzo ciężko by po nim biec dyszkę w Kwidzynie.



Czerwiec to raczej jak środek lata biegowo, impreza biegowa w Bojanie charytatywnie oraz piątka po lesie i plaży w Orłowie w ramach GP Gdyni.  W miesiącu lipcu już w ogóle na pół gwizdka pobiegane w ćwierćmaratonie 11,5km w bardzo upalnym Przodkowie.  By prawie 1,5miesiąca odpoczywać i pobiec pod koniec sierpnia swój drugi raz w edycji BMW Półmaraton Praski i zacząć przygotowywania do trzeciego mojego maratonu we Wrocławiu który pobiegłem w upalnym dniu 11 września.  W drodze do korony zostały mi dwa królewskie 2017r Dębno i Warszawa. Od października skromne pojedyncze biegi na 5 i 10km.



W 2016r odwiedziłem łącznie 16 miejscowości:

Łeba, Garczyn, Piła, Poznań x2 , Kraków, Kwidzyn,Warszawa, Wrocław oraz regionalnie Sopot, Rumia, Żukowo, Bojano, Przodkowo, Gdańsk, Reda, Sopot.

Autem przejechałem łącznie w obie strony: nie licząc Poznania, Krakowa i Wrocławia  (pkp) ok 1300km. I tak minął nam rok 2016 a jaki będzie 2017?  Kończymy robić koronę maratonów a z resztą się zobaczy wyjdzie w czasie.





Po Wrocławskim maratonie raczej biegałem po trójmieście, poza jedynm wyjątkowym biegiem tym razem Niepodległości w Poznaniu gdzie zrobiłem życiówkę na 10km 42:06.

Rok konczę życiówką na 5km w Parkrunie Gdyńskim.

 

 

 

 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Debiut w Ultra

Od 7 lat biegam i nie pamiętam momentu by naszła mnie chęć spróbowania sił w Ultramaratonie. Do momentu gdy w październiku br zupełnie prz...