niedziela, 2 listopada 2014

Tydzień przed ostatnią połówką

plakat-maraton-2014Za tydzień czeka mnie ostatni półmaraton w tym roku, ostatni do zdobycia korony półmaratonów i piąty który udało mi się w życiu przebiec. Dziś małe rozbieganie ponad 5km z pięknym czasem 21:35 ale oczywiste jest, że nie ma szans na takie tempo na 21,095km. Jaki plan? Tydzień przed nami, ostrożnie w pracy, ostrożnie na treningach karate byle nóżka nie zwichnęła itp.



Może coś przebiegnę w tygodniu ale będzie to zwykłe rozbieganie bez myślenia o jakimkolwiek czasie. A jaki plan na Kościan?

Poza ukończeniem - żaden. Życiówek mi w tym roku wystarczy, ale ... wiadomo, że jak się ruszy a trasa będzie fajna, szeroka a nogi na 12km nie mówią zwolnij to człowiek patrzy na zegarek oblicza i w głowie myśli czy nie powalczyć o kolejną życiówkę.

Zobaczymy jaka będzie pogoda. Wiem jedno, czeka mnie długa podróż ponad 400km na szczęście wyjazd dzień przed do rodziny jak i pobyt tam będzie wspaniale spędzony czas. Leszno też chętnie przebiegnę w sobotę , niech to choćby będzie 5km ale zawsze mój ślad tam pozostał :)

Moje dotychczasowe wyniki do korony:

2014.10.19    Szamotuły k.Poznania       IV SAMSUNG Półmaraton                 1:46:31

2014.09.07    Piła                                    24 Półmaraton Philipsa                    1:49:59

2014.06.08    Grodzisk Wielkopolski        VIII Grodziski Półmaraton Słowaka   1:55:22

2014.04.06    Poznań                               7 Poznań Półmaraton                      1:51:00

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Debiut w Ultra

Od 7 lat biegam i nie pamiętam momentu by naszła mnie chęć spróbowania sił w Ultramaratonie. Do momentu gdy w październiku br zupełnie prz...