niedziela, 16 listopada 2014

Bardzo rozbiegany rok

polmaraton_korona  Rok 2014 dla mnie jako biegacza amatora upłynął pod korona_polmaratonow-9be8227527fc811764ef4bebe0162223znakiem bardzo wielu imprez.  Dużo imprez, wiele miast, chociaż jeszcze w zeszłym roku ani myślałem o biegach poza województwem, tymczasem całą koronę 5 półmaratonów zrobiłem w Wielkopolsce. Walkę o koronę zacząłem w Poznaniu w kwietniu, był to mój pierwszy półmaraton który dał mi bardzo w nogi,  kolano odczuwałem jeszcze przez 3 tygodnie.



Po Poznaniu wyczytałem artykuł o możliwości zdobycia korony i od tego zacząłem planować swój kalendarz biegowy. Grodzisk, Piła, Szamotuły i ogromne szczęście miałem, że DSCN5933zwolniły się miejsca na Kościan dzięki czemu udało mi się w nim wystartować.  Między półmaratonami pobiegałem jeszcze w Toruniu i DSCN5931Kwidzyniu oraz kilka różnych w Trójmieście. Łącznie w zawodach pobiegłem 201km, rok ten kończę dwoma biegami z cyklu Grand Prix City Trail. Jaki będzie kolejny rok? Na spokojnie fajne imprezy, fajne miasta. Plan obecnie 10 PZU Półmaraton Warszawski potem zobaczymy. 2014-11-11 16.00.27

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Debiut w Ultra

Od 7 lat biegam i nie pamiętam momentu by naszła mnie chęć spróbowania sił w Ultramaratonie. Do momentu gdy w październiku br zupełnie prz...