sobota, 29 marca 2014

Nowy motywator

dieta_sprzetdNowy sprzęt zakupiony, Pół roku za nim chodziłem i choć wolałem inny kolor to jestem bardzo zadowolony. Prezent od żony wspaniały. Miałem już dość telefonu podczas biegu. chociaż na ramieniu sprawdzał się dobrze. Teraz zegarek na reku, łatwy dostęp do czasu, dystansu i wygoda.  Sprzęt po kilku biegach działa bez zarzutu, dokładność pomiarów biegu z satelity mi osobiście imponuje jak w przypadku gps z telefonu i aplikacji nike+ czy endomondo. Jutro mam bieg z cyklu "Z biegiem natury" i zobaczymy jak poradzi sobie z praca w terenie leśnym.



 

DSCN4684 DSCN4683

 

DSCN4681 DSCN4680 DSCN4679 DSCN4678 DSCN4677 DSCN4676 DSCN4675 DSCN4674 DSCN4673

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Debiut w Ultra

Od 7 lat biegam i nie pamiętam momentu by naszła mnie chęć spróbowania sił w Ultramaratonie. Do momentu gdy w październiku br zupełnie prz...