niedziela, 13 października 2013

Po biegu na Karwinach

big

blog_zawody

Karwiny Biegają zakończone. Trasa 7,9km bardzo wymagająca. Niekiedy niebezpieczna, kostka skręcona i cała trasę tak przebiegłem, nie ja jedyny zresztą. Podbiegów i zbiegów bardzo dużo, fajny teren leśny ale czas dać odpocząć nogom i przygotować się do Biegu Niepodległości w Gdyni.



Czas 44:12 całkiem dobry, na 6 km przyspieszyłem co dało mi czas na 1km aż 4:59 to dla mnie bardzo dużo po 6km biegu, jakoś dostałem werwy i tak wyprzedziłem prawie sprintem około 10 innych biegaczy.  Finał taki 104 miejsce na 181 ukończonych, w kategorii mężczyzn 86 miejsce na 131. Czas końcowy 0:44:12 i uwieńczony skręconą kostką i opaską na niej.

Obraz 019157382_SENSIPLAST-2-Fussgelenkbandagen-Pro-Comfort_xxl

zrzut_ekranu

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Debiut w Ultra

Od 7 lat biegam i nie pamiętam momentu by naszła mnie chęć spróbowania sił w Ultramaratonie. Do momentu gdy w październiku br zupełnie prz...