niedziela, 24 sierpnia 2014

Cel zdobyty

celzdobyty1Cel wstawiony na facebooka został wykonany z nawiązką. Znajomi lajkowali aż miło, ale na trasie miło nie było. Finał ponad 33 km przebiegnięte w ponad 3:30 godziny. TrasaPrzechwytywanie super bieg do centrum Gdyni, powrót na Rumie, Dębogórze, Kosakowo i tam woda mi się skończyła i tak było ciężko, że zerwałem dwa jabłka na jednej z posesji i nimi się nawodniłem :)  Będę ten bieg odczuwał jeszcze kilka dni zapewne i na maraton jeszcze muszę długo się przygotowywać.



dieta_sprzetd Lidl zaoferował nam kolejną porcję "sprzętu" biegowego, z butami2014-08-24 16.12.31 lidlowskimi już mi się przejadło, koszulki bardzo słabej jakości za to najlepsze te okulary które zakupiłem bo 2014-08-24 16.37.38naprawdę warto a ich jakość jest bardzo dobra + wkładki żelowe które idealnie amortyzują biegi.

 

 

 

 

 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Debiut w Ultra

Od 7 lat biegam i nie pamiętam momentu by naszła mnie chęć spróbowania sił w Ultramaratonie. Do momentu gdy w październiku br zupełnie prz...