poniedziałek, 14 kwietnia 2014

Spokojnia rehabilitacja z testem

blog_rehabilitacjadPo tygodniowej przerwie od biegania po półmaratonie w Poznaniu i bólu w kolanzrzut_ekranuie, ruszyłem spokojnie w teren. Drugi dzień kolano nie boli, przeszło i oby już na stałe. Jednocześnie postanowiłem zrobić test porównanie błędu nike+ sportwatch i aplikacji w smartfonie samsung galaxy s II plus Endzrzust_ekranuomondo.



Trasę obrałem dobrze mi znaną szóstkę na równym terenie z maksymalnym wzniesieniem zaledwie 24m. Przebiegłem ją zupełnie na spokojnie, mając na celu tylko i wyłącznie poruszyć kzrzut_ekranu-1olano i zobaczyć jak zareaguje na trening na asfalcie. Kolano zareagowało przyzwoicie i jest ok, kompletnie bez bólu. Włączyłem endomondo w smartfonie ok.30s szukało gp20140414_192320s (znowu długo) jednocześnie nike+ smartwatch który niecałą minutę potrzebował na znalezienie odpowiedniego satelity. Znalazły i ruszyłem w trasę. Spokojnie, bez szaleń2014-04-13 17.53.31stw, trasa prosta wygodna, pogoda dobra. Tam i z powrotem. Dobiegłem do domu wyłączyłem i na 6,1km endomondo naliczyło 6,16km a nike+ 6,10 więc 60metrów na takim dystansie błędu to drobnostka. Na koniec pochwalę się nowymi bucikami Nike Revolution 2 z podeszwą  BRS 1000 guma węglowa które zadebiutują na Run 10km Toruń 4 maja br.

 

 

 

 

 

 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Debiut w Ultra

Od 7 lat biegam i nie pamiętam momentu by naszła mnie chęć spróbowania sił w Ultramaratonie. Do momentu gdy w październiku br zupełnie prz...