poniedziałek, 6 października 2014

Ostatnia prosta

blog_zawodyOstatnim treningiem zawodami przed połówką w Szamotułach był tym razem III Bieg Oliwski na 5km.

Impreza zorganizowana przez Radę Dzielnicy Gdańsk Oliwa wraz z Akademią Biegania.



  DSCN5742  DSCN5747 DSCN5760Na starcie stanęło 270 osób, z czego 107 osób wybrało dystans 5km reszta 11km. Na mPrzechwytywanieoim odcinku 5km bieg ukończyły 94 osoby, ja z czasem który mnie bardzo zadowolił wbiegłem jako jedenasty z czasem 21.55 choć zegarki gps-y itp pokazywały mi 4,6km według moich wyliczeń na pełne 5km miałbym niecałe 24min co jak na bieg w terenie to chyba moja życiówka.

Sama rasa bardzo fajna, przez Las Oliwski pętla oznaczona wzorowo a na niej świetnie dopingujący wolontanikriusze.

Bieg na 5km wygrał Daniel Formela z NEXUS TEAM, z magicznym czasem  15265222289_31271ef9d5_b  na mecie - 0:15:58.

Teraz dwa tygodnie laby i półmaraton w Szamotułach.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Debiut w Ultra

Od 7 lat biegam i nie pamiętam momentu by naszła mnie chęć spróbowania sił w Ultramaratonie. Do momentu gdy w październiku br zupełnie prz...